התקנת אמבטיה חדשה – כל מה שצריך לדעת

שיפוץ הבית, הוא עניין המצריך עבודה מרובה ותשומת לב על כל פרט ופרט עד לקבלת תוצאות יפות מבחינה עיצובית, אך לבל נשכח את העניין הפרקטי והנוחות הרבה של דיירי הבית.

כיום, נראה כי אנשים רבים נעזרים בשירותיהם של מעצבי פנים ואדריכלים על מנת לעצב את ביתם בצורה פרקטית ויפה וזאת על מנת להקנות לדיירים בית מעוצב ויפה אך כמובן פרקטי ובטיחותי. כאשר מדברים על עיצוב חדר האמבטיה ועל התקנת אמבטיה חדשה, נראה כי אנשים רבים הולכים לאיבוד וזאת בשל האופציות הרבות הקיימות בתחום ושלל הפיתוחים החדשנים שמאפשרים פינוק מושלם בעת הרחיצה.

התקנת אמבטיה חדשה – מבחר אופציות

בתחום האמבטיות, נראה כי ישנן אופציות רבות של עיצובים מרשימים השונים מהסטנדרט המקובל של אמבטיה מלבנית המוכרת לכולם, הן מבחינת הגדלים, הצבעים, חומרי הגלם ועוד. מבין מגוון גדלים וצורות של אמבטיות אותם תוכלו להתקין בביתכם, תוכלו למצוא:

  • אמבטיות אובליות.
  • אמבטיות מלבניות.
  • אמבטיות מפוסלות בקווים מעוגלים או ישרים.
  • אמבטיות בסגנון מודרני.
  • אמבטיות קלאסיות אלגנטיות.
  • אמבטיות במגוון צבעים מרהיבים, שילוב של פסיפס ואבנים מיוחדות.
  • ועוד סוגים רבים ויפים שלא משאירים מקום לדמיון…

התקנת אמבטיה חדשה: בחינת עיצובים ויתרונות של כל סגנון עיצובי

האמבטיה היא בחירה מכרעת שמשפיעה הן על הפרקטיות והן על המראה של חדר האמבטיה בעת שיפוץ אמבטיות או עיצוב חדר האמבטיה מחדש. ישנם עיצובים רבים ושונים של אמבטיות, ולכל אחד יתרונות משלו. אמבטיות אובליות פופולריות בשל היתרונות הייחודיים שלהן, והם:

  1. נוחות ארגונומית: רחצה באמבטיה אובלית היא נוחה וארגונומית כאחד. העיצוב המעוגל שלהן מציע תמיכה נוחה ומובנית בשכיבה, מה שהופך אותן לאידיאליות לשהייה ארוכה.
  2. משיכה אסתטית: אמבטיות אובאליות משדרות תחכום וחן יוקרתי. הן מספקות אווירה מפוארת ומסבירת פנים המשתלבת היטב עם סגנונות אמבטיה רבים ושונים.
  3. יעילות וניצול שטח: אמבטיות אובאליות יעילות מבחינת שטח הרצפה, גם אם הן מציעות שטח טבילה גדול. הן לא צריכות הרבה מקום כדי להשתלב גם בחדרי אמבטיה קטנים.

אמבטיות מלבניות ידועות בהיותן רב גוניות ושימושיות. התקנת אמבטיה חדשה בעלת צורה מלבנית מביאה מספר יתרונות:

  1. ניצול החלל: אמבטיות מלבניות ממקסמות את השטח הפנוי שלהן בזכות הקווים הישרים והזוויות הישרות שלהן, מה שהופך אותן למושלמות לחדרי רחצה קטנים.
  2. סגנונות מודרניים ועכשוויים: לאמבטיות מלבניות יש לעתים קרובות מראה מלוטש ועכשווי המשתלב היטב עם האסתטיקה של חדרי אמבטיה מודרניים. הקווים הפשוטים שלהן עשויים לשפר את המראה של החלל כולו.

להלן היתרונות של אמבטיות עם קווים מעוגלים או ישרים:

  1. סגנון מתוחכם: האמבטיות הללו מגיעות במגוון סגנונות, החל מאמבטיה מעוקלת ועד לאמבטיה מחודדת וזוויתית. עם אפשרות זו, אתם יכולים להציג את הסגנון האישי שלכם ולעצב נקודת מרכז ייחודית לחדר האמבטיה שלכם.
  2. חוויה דומה לספא: בהרבה מהאמבטיות הללו יש אלמנטים כמו סילוני אוויר, הידרותרפיה ותאורה המשפרת את מצב הרוח כדי ליצור חוויה כמו ספא.
  3. אפשרויות התאמה אישית מסופקות על ידי יצרני האמבטיות, המאפשרות לכם לבחור את הפרופורציות, התכונות והחומרים המתאימים ביותר לצרכים האישיים ולעיצוב חדר האמבטיה שלכם.

התקנת אמבטיה חדשה

מהי אמבטיה בסגנון מודרני?

האסתטיקה העיצובית האלגנטית, הפשוטה והפרקטית של עיצוב הפנים הנוכחי נתפסת בצורה מושלמת על ידי אמבטיה מודרנית. תכונות האמבטיה העכשוויות כוללות:

  • קווים גאומטריים: צורות גיאומטריות וקווים ישרים וברורים נפוצים בעיצוב אמבטיות מודרניות. התקנת אמבטיה חדשה המתאימה לעיצוב העכשווי שמה דגש על מראה נקי ולא מסובך.
  • חומרי גלם: חומרים קלים לתחזוקה ומתאימים לסגנון של חדר אמבטיה מודרני, כולל אקריליק, ברזל או פח, משמשים בדרך כלל עבור ייצור אמבטיה מודרנית המשמשת בתהליכי חידוש אמבטיות.
  • טכנולוגיות חדשניות: לחוויית רחצה מפוארת ומרגיעה, אמבטיות עכשוויות רבות מצוידות בטכנולוגיות מתקדמות כמו סילוני אוויר, סילוני ג'קוזי, תאורת ובקרות דיגיטליות משולבות.

כשאתם בוחרים אמבטיה חדשה, חשבו על היתרונות והתכונות של כל דגם ועד כמה הם משלימים את הטעם שלכם ואת המראה הכללי של חדר האמבטיה שלכם. ההחלטה שלכם של התקנת אמבטיה חדשה תשפיע על הנוחות והמשיכה האסתטית של החדר בנוסף לשימושיות שלו.

התקנת אמבטיה חדשה או תיקון – מה עדיף?

מידת הנזק, התקציב שלכם ובחירת אמבטיה שתשמש אתכם לטווח ארוך משחקים תפקיד בהחלטה האם להתקין אמבטיה חדשה או לעשות תיקון אמבטיה לקיימת. מומלץ לתקן אמבטיה ישנה במצבים מסוימים:

  1. פגיעה קלה: תיקון האמבטיה שלכם הוא אופציה הגיונית וחסכונית אם יש לה נזק משטח מינימלי, כגון שבבים זעירים, שריטות או כתמים. תיקון או ליטוש משטח יכולים להחזיר את האסתטיקה של האמבטיה בעזרת ציפוי אמבטיות חדש.
  2. תקציב: ברוב המקרים, תיקוני אמבטיה זולים יותר מאשר התקנת אמבטיה חדשה. תיקונים יכולים לחסוך לכם כסף אם אתה בתקציב מצומצם והנזק לא נורא.
  3. תיקון האמבטיה מאפשר לכם לשמור על הרכיב המקורי תוך טיפול בכל בעיה קטנה, במיוחד אם יש לה משמעות סנטימנטלית או שהוא מרכיב מרכזי בעיצוב חדר האמבטיה שלכם.
  4. מודעות לסביבה: תיקונים הם אופציה ידידותית יותר לסביבה מכיוון שהם מצמצמים את האשפה. זו בחירה ידידותית לסביבה שהיא בת קיימא.
  5. תיקוני אמבטיות וחידוש צבע לאמבטיה מסתיימים בדרך כלל מהר יותר מאשר החלפות . זה מאפשר לכם לחזור להשתמש במהירות באמבטיה שלכם.

מומלץ לתקן אמבטיה אם הנזק אינו חמור מדי, יש לכם תקציב מוגבל, לאמבטיה יש משמעות סנטימנטלית או היסטורית, או שאתם רוצים לנקוט עמדה ידידותית לסביבה. עם זאת, על מנת לוודא אם תיקונים הם פתרון פרקטי ועמיד לאורך זמן עבור האמבטיה הספציפית שלכם, חשוב להעריך את הנזק ולדבר עם מומחה.

בסופו של דבר, הבחירה אם להתקין אמבטיה חדשה או לתקן קיימת תסתמך על הייעוץ המקצועי של מומחים. בעוד שתיקונים מתאימים לבעיות קטנות, כאשר יש נזק משמעותי, צורך בשיפורים אסתטיים או עמידות לטווח ארוך, החלפת אמבטיה מלאה היא לרוב האפשרות הטובה ביותר. 

שאלות נפוצות

אילו סוגי החלפת אמבטיה יש?

כאשר אתם רוצים להחליף אמבטיה, חשו להעריך את התקציב שלכם. ניתן להחליף אמבטיה באופן מלא. תהליך זה ארוך ומורכב יותר. הוא דורש פירוק אמבטיה קיימת, פינוי שלה, הובלת האמבטיה החדשה, התקנתה באופן מקצועי, וכמובן ביצוע גימורי קיר ורצפה סביב האמבטיה החדשה. במקרה בו אתם רוצים לבצע החלפה, אך במינימום זמן, מאמץ וכסף, תוכלו לחדש ציפוי או להתקין הלבשת אמבטיה על בסיס קיים. 

האם ניתן להתאים אמבטיה חדשה לכל עיצוב פנים?

בהחלט! תותי אמבטיות מציעים לכם מבחר ענק של אמבטיות בעיצובים, צבעים וחומרי גלם שונים, כך שתוכלו בוודאות למצוא את האמבטיה שתתאים לכל עיצוב פנים שתבחרו. 

מהם השלבים החשובים בהתקנת אמבטיה חדשה?

  1. תכנון: בחירת המיקום הנכון והסגנון הרצוי של האמבטיה, כולל מיקום האפשרויות לחיבורי מים וצנרת.
  2. הסרת האמבטיה הישנה: אם יש אמבטיה קיימת במקום, תצטרך להסיר אותה ולסדר את הסביבה לפי הצורך.
  3. חיבורי מים וצנרת: צריך להתקין חיבורי מים חמים וקרים, ולבדוק כי הצנרת מתאימה לאמבטיה החדשה.
  4. התקנת האמבטיה: התקנת האמבטיה כוללת את השלב הפיזי של הכנת המקום לצורך התקנת הגוף והקרמיקה של האמבטיה.
  5. חברות כל חלקי האמבטיה: החברות של כל חלקי האמבטיה, כולל הברז, הווילונים, דלת המקלחת וכדומה.

אילו טכנולוגיות וחומרים נמצאים בשימוש בהתקנת אמבטיה חדשה?

בהתקנת אמבטיה חדשה, ניתן להשתמש במגוון טכנולוגיות וחומרים, דוגמת:

  • פרצלן ואקריליק: חומרים נפלאים לאמבטיות חדשות בגלל היציבות שלהם והיכולת לייצר פרופיל נקי וחלק.
  • ברזים חכמים: ברזים מודרניים יכולים להציע טכנולוגיה כגון ניתוב מים, שלטים אלחוטיים ופונקציות אחרות.
  • מערכות אקולוגיות: טכנולוגיות לחיסכון במים ואנרגיה נמצאות בשימוש רחב בהתקנות אמבטיות חדשות.

 התקנת אמבטיה חדשה – כיצד מתחילים את המשימה

משימת התקנת אמבטיה חדשה היא משימה די מורכבת, הרי לא בכל יום רוכשים אמבטיה מפנקת לבית, אך כאמור יש לבצע בחירה נכונה של אמבטיה שתתאים בקפידה לכלל דיירי הבית, אם זה לילדים קטנים או מבוגרים.

על מנת לבחור אמבטיה מתאימה, עליכם לבצע סקר שוק בין מספר חנויות, עד למציאת חברה מתאימה המספקת גם את האמבטיה שבחרתם כולל ייעוץ אישי בעת הבחירה וכמובן גם התקנת אמבטיה אקרילית בצורה מקצועית על ידי אנשי מקצוע מיומנים.

ישנן חברות אשר מספקות רק אמבטיות ומובילות ללקוח את המוצר עד לפתח ביתו ולמעשה השיפוצניקים או הקבלנים שמשפצים את הבית, אם אלה שמבצעים התקנת אמבטיה חדשה. דבר זה יכול לגרום להתקנה לא מקצועית, שעלולה לפגוע באורח חיי השירות של האמבטיה שלכם.

בבחירת אמבטיות, חשוב שלא להתפשר על איכות החומר ממנה היא עשויה, הרי היא זאת שתשמש אתכם לאורך שנים רבות, אך לא פחות חשוב לשים דגש על אופן ההתקנה.

חשוב לבחור בעל מקצוע אמין ומוסמך שיבצע את תהליך ההתקנה באופן יעיל ואיכות.

תותי אמבטיות מבצעת את כל השירותים עבור האמבטיה, אנו מספקים גם את האמבטיות החדשות ומבצעים התקנת אמבטיה אקרילית באופן מהיר, מקצועי ויעיל.

ברשות החברה מבחר אמבטיות חדשות מהחומרים האיכותיים ביותר שניתן להשיג, התקנת אמבטיה חדשה, נקייה ונוצצת.

למידע נוסף על התקנת אמבטיות התקשרו עכשיו לטלפון 052-7734099,

השאירו פרטים באמצעות טופס צור קשר ונחזור בהקדם!

 

השמעת המאמר לכבדי ראייה

שתפו את המאמר לאדם שחייב לקרוא:
Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 95 ביקורות
×
js_loader