חימום רצפתי בחדר האמבטיה

בשנים האחרונות עוד ועוד אנשים הפכו מודעים לאופן בו עיצוב סביבת המגורים משפיעה בצורה דרמטית על ההתנהלות בחיי היום יום. עיצוב מדויק של חדר השינה משפיע על שינה טובה יותר ועיצוב הסלון, מבטיח כי הלב הפועם של הבית, המקום בו לכולם יש הזדמנות להיפגש ולחלוק חוויות, מעוצב כך שיאפשר את המפגש האינטימי בין כל דיירי הבית. אבל אין מקום בו נכון להשקיע יותר מאשר חדר הרחצה. חישבו על כך, חדר הרחצה זו הנקודה היחידה בבית בה אתם באמת יכולים להיות קצת לבד. זה המקום היחיד בבית בו אתם יכולים להרשות לעצמכם לקחת כמה דקות לעצמכם, לנשום עמוק ופשוט לנוח. לשטוף מעליכם את הקשיים של חיי היום, יום ולהתמסר לפינוק. אנחנו כאן כדי ללמד אתכם איך להפוך את חדר הרחצה מפנק יותר ממה שאתם יכולים לדמיין. רוצים לשמוע איך אנחנו עושים את זה? המשיכו לקרוא.

חימום רצפתי בחדר האמבטיה
חימום רצפתי בחדר האמבטיה

אז מה אנחנו צריכים בשביל חדר רחצה מפנק?

יש כמה דרכים להפוך כל חדר רחצה סטנדרטי לחדר מפנק באמת. בשביל לעשות לכם סדר, ערכנו בנושא רשימה קצרה:

  1. אמבטיה: אין כמו אמבטיה גדולה, נעימה ומלטפת, בשביל ליהנות מפינוק אמיתי. אגב, כאשר אנחנו מדברים על אמבטיה אנחנו כמובן לא מדברים על כזו ישנה, עם חלודה סביב אגן הניקוז של אגן הרחצה. אלא, אנחנו מדברים על קונסטרוקציה נעימה, מצופה אבן איכותית, אשר בה אתם יכולים לבלות שעות, עם שמנים ריחניים, מים מלאים בקצף ועוד אינספור אלמנטים מפנקים, כאלו אשר יתנו לכם את התחושה כאילו הבית שלכם הפך לסוג של ספא.
  2. מראות גדולות: כדי שחדר הרחצה יהיה גם שימושי וגם מפנק, אנחנו רוצים למלא אותו בכל אותם פריטים הדרושים לנו לטיפוח הגוף. כדי שנוכל לראות מה אנחנו מורחים על הפנים ומה אנחנו שמים על השיער, חשוב לצייד את החדר במראות גדולות, מוקפות תאורה טובה.
  3. מערכת חימום אפקטיבית ומתקדמת: כל מי שיצא מהמקלחת בחורף והאמת, גם בקיץ, מכיר את התחושה הזו. לפעמים, יש מי שבכלל נמנעים מלהיכנס להתקלח או להתרחץ, בגלל החשש מהקור. אבל זה ממש לא צריך להיות ככה. כל מה שצריך זה להתקין בחדר מערכת חימום מתקדמת ויעילה, כזו אשר תגרום לכם להרגיש יותר טוב ותהפוך את כל השהייה בחדר הרחצה למשהו שלא תרצו לקצר אפילו ברגע אחד.

איך נחמם את חדר הרחצה בצורה אפקטיבית? יש לנו רעיון

אז אפשר להשתמש בסוגים שונים של מפזרי חום. מכשירים אשר במקרה הטוב לא עושים את העבודה שלהם כמו שצריך ובמקרה הרע, עלולים להיות ממש מסוכנים. אנחנו היינו ממליצים פשוט להתקין מערכת חימום תת רצפתי. מערכת חימום תת רצפתי בנויה על גבי צינורות הממוקמים מתחת לבלטות. כלומר, אתם לא רואים את המערכת בעין, אבל זה לא אומר כי זו לא עובדת כנדרש. כאשר המערכת פועלת, מים חמים עוברים בתוך הצינורות ומחממים את החדר בצורה אחידה. החום עובר באופן מבוקר מעלה וכך, בזמן השהיה שלכם בחדר הרחצה, לא יהיה לכם קר ולו לרגע אחד. היתרון כמובן של המערכת במקרה הזה במיוחד, הוא שהיא מבוססת על צינורות המוליכים מים. כיוון שחדר הרחצה לכתחילה בנוי על תשתית מהסוג הזה, כל ההתקנה של המערכת הופכת הרבה יותר פשוטה.

המערכת לא חייבת לעבוד על חשמל

אם אתם חוששים מהעלויות של המערכת, אל דאגה. המערכת יכולה לפעול על בסיס אנרגיה סולארית. בקצרה נספר כי מדובר על פטנט ייחודי אשר מאפשר לנו לאסוף את האנרגיה המגיעה אלינו מקרני השמש, קצת דומה למנגנון ההפעלה של דוד שמש. כך, המים מתחממים באופן טבעי, בלי שנדרש לשלם עבור הפעולה הזו לחברת החשמל. התוצאה, חדר חמים ונעים, תוך שאנחנו שומרים על עלויות נמוכות ונגישות לכל כיס.

רוצים להפוך את הבית שלכם למקום בו תרצו לבלות כל היום? השקיעו בחדר הרחצה שלכם, הגיע הזמן.

שתפו את המאמר לאדם שחייב לקרוא:
Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 95 ביקורות
×
js_loader