כפפות ניטריל לניקוי אמבטיות

חדר הרחצה הוא מרחב ההירגעות האולטימטיבי בסביבת המגורים ורבים נהנים מאמבטיה בתחילת או בסיום יום.

הזדמנות לשקוע במים הנעימים ובמחשבות או לנקות את טרדות היומיום ולהתמסר לשלווה.

אמבטיה דורשת תחזוקה והקפדה על ניקיון על מנת ליהנות ממנה לאורך זמן.

כדאי להשקיע מלכתחילה במוצר איכותי או לחדש בחומרים איכותיים בעבודה מקצועית של המומחים בתחום.

לחדש אמבטיה ליהנות כל פעם מחדש

לא תמיד חייבים להחליף אמבטיה ישנה באמבטיה חדשה היות ואמבטיה חדשה מהווה הוצאה לא מבוטלת, שדורשת תהליך שיפוץ יקר וארוך יותר מאשר תהליך של חידוש אמבטיה בו מתווסף ציפוי לאמבטיה אשר יגרום לה להראות כמו חדשה וישמש גם כשכבת הגנה מפני מזיקים למיניהם כמו עובש, אבנית, חומצות.

ציפוי חדש מותאם יכול גם לתרום להעלאת ערך הנכס וכן לאסתטיקה ולתוחלת החיים של האמבט.

בעת חידוש או תיקון אמבטיות נוהגים להסיר את החלודה שנוצרה עם השנים, לתקן פגמים שונים ולהכין את התשתית בדרך היעילה ביותר לקראת תהליך החידוש במהלכו משתמשים באמייל חזק תעשייתי אשר נועד להגן על התשתית מפני נזקים ופגמים פוטנציאליים דוגמת קילופים, שריטות, דהייה של הגוון ולהחזיק כציפוי איכותי למשך זמן רב. אפשר כמובן לבחור את סוג הגימור ולשפר כך גם את האטימות של האמבט.

לרוב נפנה לחידוש האמבט כאשר מתעורר צורך בתהליך שיקום, כשרוצים למכור את הנכס או כשעוברים דירה או כאשר מעוניינים לשפר את החזות והבטיחות ולדאוג לחוויית טבילה אטרקטיבית יותר מכל הבחינות. יש לפנות לחברה המתמחה בתחזוקת וחידוש אמבטיות.

ניקיון עוצמתי בכפפה הנכונה

החידוש אומנם מקנה לאמבט מראה יפה כמו חדש וכן פונקציונאליות גבוהה, אך חשוב לשמור על הניקיון ביום יום ולהשתמש בתכשירים ייעודיים לקילוף עובש, להסרת כתמים, למראה מבריק ומצוחצח.

המגע הישיר בין העור למוצר הניקיון עשוי להיות בעייתי במיוחד לבעלי עור רגיש ולהסב נזק ולכן, חשוב מאוד להצטייד לקראת תהליך הניקיון בחיץ – שכבת מגן שתגן על העור שלכם בעת פעולת הניקיון.

כאן נכנסות לתמונה כפפות ניטריל העשויות מחומר עמיד בפני כימיקלים ועמיד בפני נקבים שנקרא ניטריל.

זהו קופולימר גומי סינטטי של אקרילוניטריל ובוטדיאן. בעבר כפפות ניטריל נחשבו ליקרות בהשוואה ללטקס אבל היום הן מוצעות בעלות אטרקטיבית.

כפפות ניטריל לניקוי אמבטיות – כל היתרונות בכפפה אחת

לניטריל יתרונות רבים כאשר מדובר בכפפות: ראשית, הכפפות בעלות עמידות כימית משמעותית כי הניטריל מבוסס על גומי כמו למשל עמידות בפני שמנים, כהלים ומינרלים.

שנית, הכפפות גמישות יחסית ולכן קל לבצע אתן פעולות שונות והן שומרות על חוש המישוש והכפפה מתלבשת על היד בהתאמה אישית והיא נוחה הן ללבישה והן לשליפה בשל כוח ההתנגדות של החומר הייחודי.

כמו כן, החומר ממנו עשויה הכפפה הזו נחשב להיפואלרגני ואף ניתן למחזור.

הכפפות הללו עמידות יחסית בפני ניקוב ובפני טמפרטורות קיצון ומשתמשים בהן במגוון תעשיות ומגזרים כולל תעשיות רפואיות.

כפפות ניטריל מספקות ביצועים טובים במגוון רחב של יישומים ביניהם בניקיון אמבטיות.

הכפפות הן ללא אבקה ומספקות מחסום גבוה של הגנה במיוחד בשימוש בתכשירי ניקוי עוצמתיים ועמידים בפני פתוגנים שיכולים להתגלות בתהליך הניקיון ומזהמים סביבתיים שונים.

האחיזה אף היא מצוינת ומספקת אחיזה מונעת החלקה בין הן הכפפות רטובות או יבשות.

חשוב לבחור כפפות ניטריל של מותג אמין או חברה המובילה בתחום מוצרי הניקיון, התחזוקה, התעשייה ויש לשים לב שיש טווח מידות רחב של כפפות כך שאפשר לבחור לפי גודל כף היד של מי שעתיד לנקה את האמבטיה את הכפפה במידה הנכונה.

שתפו את המאמר לאדם שחייב לקרוא:
Google ג גוגל
4.9
מבוסס על 95 ביקורות
×
js_loader